Logo WijDeventer

Jaarverslag WijDeventer 2019

Voor het eerst is een jaarverslag gemaakt van WijDeventer-initiatieven. Een verslag suggereert veel woorden, maar ons WijDeventerproces leent zich natuurlijk vooral voor beelden! Misschien dekt het woord beeldverslag daarom wel veel meer de lading.

WijDeventer is al vele jaren een middel voor bewoners om samen wat voor elkaar te krijgen. Soms met wat budget, of door het leggen van verbindingen tussen groepen of organisaties. Dit jaarverslag is een kleine greep van wat er zoal gebeurt in de wijken.

Coronacrisis

Nadat we gestart waren met de voorbereidingen voor het jaarverslag zaten we ineens midden in de coronacrisis. Een nieuwe werkelijkheid, die naast verdrietige dingen ook mooie dingen laat zien. Bijvoorbeeld het ontstaan van allerlei kleine initiatieven om een medemens te bereiken die verplicht binnen zit. Daarbij helpt het soms ook dat er al een onderling contact in de buurt was. We hopen dat na de coronacrisis het omzien naar elkaar blijft. Wij willen daar zeker een steuntje in de rug voor zijn!

Heb je een idee?

Als je na het zien van het jaarverslag een idee hebt voor je straat of buurt en je hebt (financiële) ondersteuning nodig, stuur ons dan een mail.

Het jaarverslag 2019. Veel kijkplezier!